A vevőnek tényleg mindig igaza van?

Pár napja bejött az üzletünkbe egy hölgy, hogy valamikor vásárolt tőlünk egy ozmózisos készülékhez szűrőbetéteket. Azt szerette volna kérni (vagy inkább követelni) hogy vásároljuk vissza tőle a betéteket, mert nem tudja családi okok miatt használni, ha szükségünk van rá akár a gépet is nekünk adja. Természetesen a számla már nem volt meg, ráadásul a betétek mocskosak, össze voltak firkálva. Ezeket a betéteket így tovább értékesíteni nem tudjuk, és nem is akarjuk. Persze ezt Ő nem fogadta el, mert véleménye szerint semmi bajuk. Kérdésemre, hogy ha ilyen betéteket adnék neki vajon ő elfogadná-e, persze nem kaptam választ. Az volt az ötlete hogy karbantartáskor ezeket a szűrőbetéteket használjuk. Na, itt már kezdett felmenni bennem a pumpa. Nem elég hogy számla nélkül, retkesen, lekezelő stílusban beszél, még azt szeretné, hogy sózzuk rá másra az ő levetett betéteit.

Összegeztem neki:
– nincs meg a számlája
– össze van firkálva
– koszos

A lényeg, nem vettem vissza a betéteket.
Na, ekkor kezdődött a rettenet. Minősíthetetlen stílusban, pökhendien, lekezelően mondta hogy nagyot csalódott bennem, ezért tart itt ez az ország stb. és hogy én egy szarházi eladó vagyok.
Itt történt meg az, ami még eddig soha. Kinyitottam az ajtót, és kiküldtem az üzletből.

Ön szerint ebben az esetben is a vevőnek volt igaza?

Önnek mi a véleménye? Mondje el itt vagy kérdezzen!